تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آوریل 2024 - 7:06
کد خبر : 9634

افزایش کیفیت خدمات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران

افزایش کیفیت خدمات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران

در جریان بازدید روز سه شنبه چهارم ‌اردیبهشت دکتر سید احمدرضا علایی طباطبائی مدیرعامل با همراهی شورای معاونان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و مدیران و خبرنگاران رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی از روند کار ستاد برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی نفت و ایران اکسپو، همچنین بخش خدماتی و ‌تأسیساتی مهم نمایشگاه که به تازگی تجهیز و نوسازی

در جریان بازدید روز سه شنبه چهارم ‌اردیبهشت دکتر سید احمدرضا علایی طباطبائی مدیرعامل با همراهی شورای معاونان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و مدیران و خبرنگاران رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی از روند کار ستاد برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی نفت و ایران اکسپو، همچنین بخش خدماتی و ‌تأسیساتی مهم نمایشگاه که به تازگی تجهیز و نوسازی شده اند، مورد بازدید این هیأت و خبرنگاران قرار گرفت که نویدبخش افزایش کیفیت خدمات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در سال جاری است.
به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مهم ترین اتفاق در بخش سیستم تأمین برق نمایشگاه بین المللی تهران رخ داده است. نصب چند دیزل ژنراتور قوی ، نگرانی برگزار کنندگان از تکرار حادثه قطع برق که در جریان مراسم افتتاحیه یکی از مهم ترین رویدادهای نمایشگاهی سال گذشته رخ داد حالا کاملا برطرف شده است. نیاز به این تقویت سیستم برق از سال ها پیش احساس می شد و بی اعتنایی به این نیاز زیرساختی یکی از اهمال کاری های مدیران سابق نمایشگاه بین المللی تهران بوده است ؛ همچنان که نیاز به تجهیز و نوسازی و بازسازی فضای رستوران ها و نیز سرویس های بهداشتی نمایشگاه تهران از سال ها پیش احساس شده بود اما اقدام لازم صورت نگرفته بود.در این بازدید مدیرعامل نمایشگاه بین المللی از نزدیک اقدامات مؤثری که موجب تغییر و‌ تحول چشمگیر در این دو بخش مهم شده بود را نیز به دقت مورد ارزیابی قرار داد تا مطمئن شود در آستانه برگزاری دو‌ رویداد مهم نمایشگاهی که مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان و میهمانان بین المللی مهمی دارد، آبروی کشور حفظ می شود.
واقعیت این است که مدیریت یعنی پرداختن به همین جزئیات مهم. از این رو جا دارد علاوه بر رسانه های تخصصی نمایشگاهی رسانه های عمومی نیز این اقدامات ارزشمند دکتر علائی را در این مدت کوتاهی که از آغاز دوره مدیریتش می گذرد ،ببینند و منعکس کنند.

باشد که مشوق دیگر مدیران شود تا به جای پرداختن به حواشی و کارهای نمایشی ، به امور زیربنایی بپردازند و مشکلات را برای مدیران بعدی به ارث نگذارند و بروند.
دکتر علائی همچنین در جریان این بازدید با حوصله گزارش مسؤولان ستاد برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی و‌ ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) در زمینه آخرین اقدامات و چالش های شان را شنید و به آنها در باره رعایت استانداردهای کیفی در برگزاری این دو رویداد تذکرات و تأکیدهای لازم را به عمل آورد که این نیز باید به یک سنت در مدیریت نمایشگاه‌ها تبدیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.