تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آوریل 2024 - 13:04
کد خبر : 9870

استاندار ساری گفت:

اکسپو، فرصتی برای رفع موانع موجود در راه صادرات

اکسپو، فرصتی برای رفع موانع موجود در راه صادرات

استاندار ساری دوشنبه در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران با اشاره به اینکه ظرفیت های مناسبی در حوزه کشاورزی گردشگری و صنایع دستی وجود دارد، تصریح کرد: یکی از ویژگی های ایران اکسپو نگاه فرابخشی و فراکشوری به موضوعات است که موجب می شود در زمینه های صادراتی یکپارچگی مناسبی ایجاد شود. به

استاندار ساری دوشنبه در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران با اشاره به اینکه ظرفیت های مناسبی در حوزه کشاورزی گردشگری و صنایع دستی وجود دارد، تصریح کرد: یکی از ویژگی های ایران اکسپو نگاه فرابخشی و فراکشوری به موضوعات است که موجب می شود در زمینه های صادراتی یکپارچگی مناسبی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» وی با اشاره به اینکه ایجاد زمینه های صادراتی و توسعه آن، ایجاد اطمینان در کشاورز برای تولید محصول بیشتر است، عنوان کرد: از اهداف این نمایشگاه این است که در زمینه های ایجاد شده توسعه صورت گیرد و موانع موجود در راه صادرات انواع محصولات تولیدی کشور رفع شود.

نوری با تاکید بر تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور در این نمایشگاه بیان کرد: در حوزه های اقتصادی این نمایشگاه بر روی زنجیره های ارزش و به طور طبیعی بر روی زنجیره های تامین و ارزش آفرین تمرکز کرده که به نظر دوره آموزشی بسیار خوبی است و فرصت کارآفرینی و توسعه را فراهم می کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید از این نمایشگاه برای آموزش کارآفرینی بهره گرفته تا دانشجویان کارآفرین تربیت شوند، اظهار کرد: در مازندران زنجیره های مختلفی برای ایجاد ارزش افزوده وجود دارد و ظرفیت این استان نشان می دهد که می توان بر روی زنجیره های دیگر ارزش در استان نیز سرمایه گذاری صورت گرفته و آن را توسعه داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.