تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اکتبر 2018 - 16:12
کد خبر : 960

جادوگر هم وارد دعوای پرسپولیس و دایی شد

پرسپولیس و سایپا در دیداری جنجالی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه تساوی یک بر یک رقم خورد. تجارت آسیا- دیدار پرسپولیس و سایپا حواشی بسیاری را در پی داشت که باعث بروز واکنش های بسیاری نیز شد.پرسپولیس و سایپا در دیداری جنجالی به مصاف یکدیگر رفتند

پرسپولیس و سایپا در دیداری جنجالی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه تساوی یک بر یک رقم خورد.

تجارت آسیا- دیدار پرسپولیس و سایپا حواشی بسیاری را در پی داشت که باعث بروز واکنش های بسیاری نیز شد.پرسپولیس و سایپا در دیداری جنجالی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه تساوی یک بر یک رقم خورد.

این دیدار در انتها و بعد از سوت پایان بازی، حواشی بسیاری را در پی داشت که در آن علی دایی به درگیری فیزیکی و زد و خورد با بازیکنان پرسپولیس و اصحاب رسانه پرداخت.این حرکات علی دایی باعث بروز واکنش های فراوانی از سوی اهالی ورزش و فوتبال‌دوستان ایرانی شد.

یکی از این اشخاص علی کریمی بود. کریمی که سالیان سال است با علی دایی مشکل دارد و خود نیز بارها اذعان داشته که راه این دو اسطوره از یکدیگر جداست با انتشار یک استوری طعنه دار در اینستاگرامش نسبت به حرکات علی دایی واکنش نشان داده است/برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.