تاریخ انتشار : شنبه 27 آوریل 2024 - 13:13
کد خبر : 9755

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان خبر داد:

حضور تمام قد غرفه سیستان و بلوچستان در اکسپو

حضور تمام قد غرفه سیستان و بلوچستان در اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» داوود شهرکی روز شنبه در جلسه هماهنگی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» داوود شهرکی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ آغاز شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: غرفه این استان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز کرد که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم./ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.