تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مارس 2024 - 8:20
کد خبر : 8700

رستم گورانی در آستانه نوروز 1403 خبر داد:

راه‌اندازی 12 کمپ پارک برای اسکان مسافران در جزیره قشم

راه‌اندازی 12 کمپ پارک برای اسکان مسافران در جزیره قشم

رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از  راه‌اندازی 12 کمپ پارک در بهترین نقاط جزیره قشم به محل اسکان موقت میهمانان و گردشگران جزیره قشم در ایام نوروز 1403 خبر داد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رستم گورانی در آستانه نوروز 1403 با بیان این مطلب، اظهار کرد: این کمپ

رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از  راه‌اندازی 12 کمپ پارک در بهترین نقاط جزیره قشم به محل اسکان موقت میهمانان و گردشگران جزیره قشم در ایام نوروز 1403 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رستم گورانی در آستانه نوروز 1403 با بیان این مطلب، اظهار کرد: این کمپ پارک‌ها در چند نقطه شهر قشم و مناطق دیگر جزیره با امکاناتی همچون نماز خانه، حمام، سرویس بهداشتی، پارکینگ، فضای بازی کودکان، سوپر مارکت و غرفه‌های فروش صنایع دستی آماده حضور میهمانان و گردشگران نوروزی است.
رستم گورانی ادامه داد: سه کمپ پارک در شهر قشم به ترتیب در ساحل شمالی (کمپ پارک هامون)، ساحل جنوبی (کمپ پارک آفتاب 2) و کمپ پارک ساحلی ایران زمین در پارک زیتون شهر قشم برای اسکان گردشگران آماده سازی شده است.
به گفته وی، 5 کمپ پارک هم در شهرهای درگهان، لافت، سوزا، رمکان و طبل با امکانات اعلام شده آماده اسکان میهمانان و گردشگران نوروزی هستند.
به گفته دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، چهار کمپ پارک با امکانات نمازخانه، حمام، سرویس بهداشتی، پارکینگ، فضای بازی، محل عرضه محصولات غذایی و صنایع دستی در روستاهای ریگو، جزایر ناز، صلخ، باسعیدو به محلی برای اسکان گردشگران نوروزی اختصاص یافته است.
بنا به این گزارش، جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و بیش از 180 هزار نفر جمعیت در جنوب ایران قرار دارد.
این روزها جزیره قشم مملو از میهمانان و گردشگرانی است که از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی با هدف بازدید از پتانسیل‌های مهم گردشگری شامل دره ستاره‌ها، جزایر ناز، تنگه چاهکوه، غارهای خوربس، خلیج دلفین‌ها، دره تندیس‌ها، بام قشم، چاه‌های تلو، موزه ژئوپارک شهر قشم، سواحل زیبا، سایت تخم‌گذاری لاک پشت‌های پوزه عقابی، امکانات مهم ورزشی و گردشگری دریایی و موارد دیگر، وارد این منطقه از میهن اسلامی شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.