تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آوریل 2024 - 13:39
کد خبر : 9404

مریم دل افکن،مدیر مجموعه دل افکن در گفتگوی اختصاصی با مناطق آسیا:

سعی ما این است که هنر هنرمندان دیده شود

سعی ما این است که هنر هنرمندان دیده شود

مدیر مجموعه دل افکن در افتتاحیه نمایشگاه هنری در عمارت مسعودیه  گفت: از آنجایی که اجاره مکان برای عرضه آثار هنری بسیار بالاست این مجموعه با در اختیار گذاشتن فضایی برای هنرمندان این امکان را برای معرفی هنر در اختیار انها می‌گذارد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مریم دل افکن،مدیر مجموعه دل افکن که

مدیر مجموعه دل افکن در افتتاحیه نمایشگاه هنری در عمارت مسعودیه  گفت: از آنجایی که اجاره مکان برای عرضه آثار هنری بسیار بالاست این مجموعه با در اختیار گذاشتن فضایی برای هنرمندان این امکان را برای معرفی هنر در اختیار انها می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مریم دل افکن،مدیر مجموعه دل افکن که مجموعه‌ای برای حمایت از افراد برگزار کننده نمایشگاه‌های هنری،هنرآموزان در رشته‌های هنری و برگزار کنندگان ورکشاپ‌های هنری است و این نمایشگاه به همت او و تیمش برگزار شد در گفتگویی اختصاصی با مناطق آسیا از اهداف برگزاری این رویداد و آثار ارائه شده در آن گفت: این رویداد از 29 فروردین به مناسبت روز بناهای تاریخی در عمارت مسعودیه شروع به کار کرده است. 48 هنرمند در این رویداد هنرنمایی کرده‌اند؛ هنر چیدمان در هنرهای تجسمی موضوع این نمایشگاه است که در دو طبقه این عمارت آثار هنرمندان هنرهای تجسمی و  هنر چیدمان فرش و اکسسوری‌های هنری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی در ادامه توضیح داد: این نمایشگاه به مدت سه روز از 29 فروردین لغایت 31 این ماه میزبان علاقمندان است و در روز آخر اختتامیه با سخنرانی رئیس عمارت مسعودیه دکتر… طلایی به پایان می‌رسد.

دل افکن اشاره کرد:  آثار هنرمندان در نمایشگاه و در داخل عمارت به فروش نمی‌رسد ولی علاقمندان به خرید این آثار می‌توانند بعد از اتمام نمایشگاه با هنرمندان درخصوص خرید آثار با خانه هنری دل افکن در ارتباط باشند. سعی ما این است که هنر هنرمندان دیده شود و به انتفای مالی برسد. مجموعه ما برای حمایت از هنرمندان این امتیاز را قائل شده است که در صورت حرفه‌ای بودن اثر آن را از هنرمند خریداری کند.

مدیر مجموعه دل افکن در رابطه با خانه دل افکن که برگزارکننده  این رویداد هنری است هم توضیحات کاملی به خبرنگار مناطق آسیا داد: مجموعه هنری ما  در حمایت از افرادی که برگزار کننده نمایشگاه‌های هنری،هنرآموزان در رشته‌های هنری و برگزار کنندگان ورکشاپ‌های هنری هستند ، فعالیت دارد. از آنجایی که اجاره مکان برای عرضه آثار هنری بسیار بالاست این مجموعه با در اختیار گذاشتن فضایی برای هنرمندان این امکان را برای معرفی هنر در اختیار انها می‌گذارد. آدرس ما در حال حاضر در خیابان وصال شیرازی است اما قصد داریم تا ماه آینده تغییر مکان بدهیم.

دل افکن که تحصیلاتش در حوزه اقتصاد است گفت: از زمان کرونا به این فکر افتادم که کاری در زمینه اقتصادهنر انجام دهم  و به لطف خدا در یک سال اخیر این اتفاق به سرعت شکل گرفت. امیدواریم این اتفاق به روند خوب خود ادامه بدهد.

این مدیر هنری در انتهای صحبتهای خود از برگزاری رویداد دیگری در اردیبهشت ماه توسط استاد نائمی«مدیرهنری مجموعه دل افکن»  با  برگزاری موزه پاسارگاد و برگزاری دو گالری هنری در خرداد ماه خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.