تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 می 2024 - 7:44
کد خبر : 10227

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند:

هشتمین نشست معاونین فرهنگی،اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در اروند برگزار شد

هشتمین نشست معاونین فرهنگی،اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در اروند برگزار شد

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هشتمین نشست معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیران گردشگری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از امروز در اروند برگزار  شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» ،امیرهوشنگ بابامرادی ضمن اعلام این خبر، افزود: هشتمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور معاونین فرهنگی،

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هشتمین نشست معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیران گردشگری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از امروز در اروند برگزار  شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» ،امیرهوشنگ بابامرادی ضمن اعلام این خبر، افزود: هشتمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیران گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و دیگر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور  از فردا چهارشنبه به مدت 2 روز ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح برنامه های درنظر گرفته شده برای این رویداد، اظهار داشت: بازدید از موزه های آبادان و خرمشهر، یادمان شهدای شلمچه و برگزاری نشست های تخصصی در حوزه گردشگری سلامت و… از جمله برنامه هایی است که طی دو روز در منطقه آزاد اروند انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.