تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 ژانویه 2024 - 10:19
کد خبر : 6639

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم:

احزاب اصلاح طلب در انتخابات پیش رو شخص محور نخواهند بود

احزاب اصلاح طلب در انتخابات پیش رو شخص محور نخواهند بود

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: ما ۳۰ حزب اصلاح طلب در کشور داریم که تعداد قابل توجهی از آنها در انتخابات پیش رو به صورت جدی فعالیت می کنند و کاندیداهایی را خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» «محسن علیجانی زمانی» ، درباره تحرکات احزاب در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلانی، با بیان

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: ما ۳۰ حزب اصلاح طلب در کشور داریم که تعداد قابل توجهی از آنها در انتخابات پیش رو به صورت جدی فعالیت می کنند و کاندیداهایی را خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» «محسن علیجانی زمانی» ، درباره تحرکات احزاب در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلانی، با بیان اینکه ائتلاف سه جریان اصلاحات، اعتدالی و تیم وابسته به «علی لاریجانی» در انتخابات قطعی است، گفت: اگر حزب یا جریانی ائتلاف نکند و بخواهد مستقل به عرصه ورود پیدا کند موفق نخواهد شد.

وی افزود: ما ۳۰ حزب اصلاح طلب در کشور داریم که تعداد قابل توجهی از آنها در انتخابات پیش رو به صورت جدی فعالیت می کنند و کاندیداهایی را خواهند داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سؤالی در باره محوریت «حسن روحانی» در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: احزاب اصلاح طلب در انتخابات پیش رو بر اساس تصمیمات تشکل‌های خود عمل می‌کنند و شخص محور نخواهند بود.

علیجانی اظهار کرد: آقای روحانی و دیگر اشخاص هیچ یک نقش لیدری در جریانات اصلاحات و در انتخابات را ندارند و فقط مواضع آنها مبنی بر توصیه بر حضور در انتخابات مد نظر و مورد احترام خواهد بود.

وی افزود: چهره های شاخص سیاسی اگر بخواهند به دنبال عدم مشارکت باشند، در اصل خودشان به محاق خواهند رفت و در ادامه در کنار اپوزیسیون قرار خواهند گرفت از این رو همواره باید بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کنند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.