تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 فوریه 2024 - 12:33
کد خبر : 7598

استقبال ویژه مخاطبان در اولین روز برپایی نمایشگاه گلفود

استقبال ویژه مخاطبان در اولین روز برپایی نمایشگاه گلفود

نمایشگاه «گلفود» دبی یکی از رویدادهای بزرگ تجاری است که امسال هم اولین روز خودر ا با استقبال ویژه‌ای پشت سر گذاشت. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» «مرکز تجاری دبی» (World Trade Center Station)، میزبان بزرگترین رویداد صنعت غذا و داروی جهان در واپسین روز بهمن ماه سال 1402، کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه «گلفود» دبی یکی از رویدادهای بزرگ تجاری است که امسال هم اولین روز خودر ا با استقبال ویژه‌ای پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» «مرکز تجاری دبی» (World Trade Center Station)، میزبان بزرگترین رویداد صنعت غذا و داروی جهان در واپسین روز بهمن ماه سال 1402، کار خود را آغاز کرد.

«نمایشگاه گلفود 2024» روز گذشته در این مرکز نمایشگاهی افتتاح شد . مثل همیشه پرچم ایران بالاست و غرفه های چشم نواز برندهای معتبر ایرانی یکی پس از دیگری توجه مخاطبان را به سمت خود جلب می‌کنند. گروه صنعتی و پژوهشی زر که یکی از معتبرترین تولیدکنندگان صنعت غذای ایران است و طعم‌های منحصر به فرد محصولاتش  جایگاه ویژه‌ای در سفره ایرانیان دارد، در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد و به عنوان یکی از حامیان و بانیان اصلی برگزاری «گلفود 2024» معرفی شده است.

گروه زر که با برندهای معتبری چون «زرماکارون»، «زراُویل» و «زرکام» در این نمایشگاه حضور پیدا کرده ، اینجا تنها نیست. دامداران، تک ماکارون، گلستان، کاله، میهن، نادی، اصالت و کیمیا نیز در این رویداد جهانی حاضرند و هر یک به سهم خود سعی دارند طعم‌ها و مزه‌های منحصر به فرد ایرانی را به نمایندگان ملیتهای مختلف از چهار گوشه جهان معرفی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.