تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 آوریل 2024 - 12:11
کد خبر : 9924

مالک حقوقی جدید باشگاه استقلال پیشنهاد داد:

افزودن نام خلیج فارس به باشگاه استقلال

افزودن نام خلیج فارس به باشگاه استقلال

در نخستین نشست مشترکی که دوشنبه 1403/02/10 میان شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سازمان خصوصی سازی پس از آئین واگذاری باشگاه استقلال برگزار شد، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بعنوان مالک جدید باشگاه استقلال با سرپرست سازمان خصوصی سازی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» از  روابط عمومی سازمان خصوصی

در نخستین نشست مشترکی که دوشنبه 1403/02/10 میان شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سازمان خصوصی سازی پس از آئین واگذاری باشگاه استقلال برگزار شد، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بعنوان مالک جدید باشگاه استقلال با سرپرست سازمان خصوصی سازی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» از  روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، در این نشست که همزمان با دهم اردیبهشت ماه “روز ملی خلیج فارس” صورت گرفت، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سرپرست سازمان خصوصی سازی به اتفاق بر بهبود وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تاکید کردند.

در این نشست، دکتر علی عسگری بعنوان مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مالک حقوقی جدید باشگاه استقلال، از ارائه پیشنهاد اضافه شدن نام خلیج فارس به انتهای نام “استقلال” خبر داد و گفت: با توجه به شرایط واگذاری که در آگهی عرضه واگذاری شرکت استقلال درج شده بود، خریداران مکلف بودند در اجرای قوانین عمومی کشور نسبت به نام جدید شرکت اقدام نمایند و با توجه به مصادف بودن این روزها با روز ملی خلیج فارس، و خرید این باشگاه توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پیشنهاد خریداران اضافه شدن عبارت “خلیج فارس” به انتهای نام این شرکت است.

دکتر ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز در این نشست با گرامیداشت این روز مبارک و تبریک “روز ملی خلیج فارس”، تشکر سازمان خصوصی سازی را به جهت استقبال هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و اعلام آمادگی برای خرید سهام دولتی این باشگاه، اعلام و اظهار امیدواری کرد که سرفصل جدیدی در دوره فعالیت این باشگاه با مالکیت و مدیریت مدبرانه جناب آقای دکتر علی عسگری را شاهد باشیم و در دوره نظارت سازمان با همکاری بیش از پیش هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شاهد شکوفایی و بهره وری بیشتر در راستای اهداف این باشگاه فاخر فرهنگی ورزشی باشیم.

در انتهای این نشست، طرفین توافق کردند که تشریفات مربوط به تغییر نام شرکت مطابق با قوانین و مقررات کشور صورت پذیرد.

در این نشست، دکتر علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بیژن چگنی رئیس هیات مدیره هلدینگ، و دکتر پناهیان معاون مالی و سرمایه گذاری هلدینگ حضور داشتند. همچنین در این دیدار، دکتر ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی، دکتر مجتبی قاسمی معاون حقوقی، قراردادها و نظارت سازمان و محمود قامت معاون واگذاری سهام و دارایی های سازمان حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.