تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژانویه 2024 - 5:46
کد خبر : 6001

ایران در واکنش حمله بامداد امروز به سراوان

ایران: مقامات پاکستان توضیح فوری دهند

ایران: مقامات پاکستان توضیح فوری دهند

جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» یک مقام آگاه ضمن محکومیت شدید حمله صبح امروز پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است. در پی حمله صبح امروز پاکستان به

جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» یک مقام آگاه ضمن محکومیت شدید حمله صبح امروز پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است.

در پی حمله صبح امروز پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان، یک مقام آگاه در گفتگو با صداوسیما ضمن محکومیت شدید این حملات گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است.

  • حمله پاکستان به یکی از روستاهای مرزی سراوان/ 7 غیرایرانی کشته شدند + فیلم

همچنین علیرضا مرحمتی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در این باره گفت: ساعت 4:30 ‌صبح امروز پنجشنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستاهای مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

مرحمتی با بیان اینکه در این حمله سه زن و چهار کودک غیر ایرانی کشته شدند، خاطر‌نشان کرد: یک انفجار نیز نزدیک سراوان صورت گرفته که در آنجا تلفاتی نداشتیم./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.