تاریخ انتشار : شنبه 16 مارس 2024 - 13:03
کد خبر : 8642

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اعلام کرد:

برنامه‌های سرمایه گذاری ارس در سال 1403

برنامه‌های سرمایه گذاری ارس در سال 1403

مجید کیانی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه ستاد جهش اقتصادی به بیان دستاوردها و اقدامات انجام شده در سال 1402 پرداخت و اهم برنامه‌های سال 1403 در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری، گردشگری و فرهنگی و تصویرسازی و برندینگ را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» معاون اقتصادی

مجید کیانی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه ستاد جهش اقتصادی به بیان دستاوردها و اقدامات انجام شده در سال 1402 پرداخت و اهم برنامه‌های سال 1403 در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری، گردشگری و فرهنگی و تصویرسازی و برندینگ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس در گزارش پایانی سال 1402، گفت: از این تعداد طرح برای 87 مورد مجوز صادرات به ارزش 69 هزار میلیارد تومان صادر شده است که نسبت به گذشته 26 برابر رشد داشته است.

علی نوید ادامه داد: عملیات احداث 41 طرح به ارزش 22 هزار میلیارد تومان آغاز شده و برای 30 طرح نیز مجوز بهره‌برداری به ارزش 28 هزار میلیارد تومان صادر شده است.

نوید همچنین به میزان صادرات محصولات تولیدی منطقه هم اشاره کرد و گفت: 171 میلیون یورو صادرات تولیدات منطقه به خارج از کشور، 126 میلیون یورو صادرات از مسیر منطقه و 13 میلیون یورو صادرات مجدد در منطقه صورت گرفته است.

در این جلسه که معاونین توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری و حقوقی دبیرخانه شورایعالی نیز حضور داشتند، حجت الله عبدالملکی گزارش اقدامات انجام شده در سال 1402 را امیدوارکننده خواند و ضمن ارائه توصیه‌های مهمی درخصوص سال 1403، از مدیران منطقه آزاد ارس خواست نهایت تلاش خود را برای تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری، تکریم ذینفعان منطقه خصوصا سرمایه‌گذاران و ساکنین جزیره و موضوعات فرهنگی و گردشگری بکار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.