تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 می 2024 - 4:57
کد خبر : 10209

در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران؛

برگزاری بزرگترین رویداد صنعت نفت و گاز ایران و خاورمیانه

برگزاری بزرگترین رویداد صنعت نفت و گاز ایران و خاورمیانه

بزرگترین رویداد صنعت نفت و گاز ایران و منطقه خاورمیانه از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» ، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از 1750 شرکت داخلی و خارجی در سالن‌های 5، 6، 7، 8، 9، 10، 18،

بزرگترین رویداد صنعت نفت و گاز ایران و منطقه خاورمیانه از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» ، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از 1750 شرکت داخلی و خارجی در سالن‌های 5، 6، 7، 8، 9، 10، 18، AوB25، 27، B31، 35، 38، A38، B38، 40، 41، 44 و فضای باز برگزار خواهد شد.

در این رویداد، شرکت‌ها و متخصصان این حوزه، ضمن معرفی آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود، با مشتریان و شرکای جدید در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی دیدار و مذاکره می کنند.

نمایشگاه صنعت نفت با حضور شرکت های شاخص داخلی و بین المللی در مطرح برپا می شود و شرکت ها طیف وسیعی از محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله اکتشاف، حفاری، EPC، GC، صنایع دریایی و فراساحل، شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ‌های صنعت نفت، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پارک‌های علم و فناوری، تجهیزات فرایندی پکیج‌های مورد نیاز صنعت نفت، تجهیزات مکانیکی ثابت صنایع پایین دستی، پتروشیمی، بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی، محیط زیست، برق، الکترونیک و ابزار دقیق، کاتالیست و مواد شیمیایی، مخابرات، فناوری اطلاعات، اتوماسیون، ماشین‌های دوار، بیمه، ایمنی و بهداشت، خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی، شیرآلات صنعتی، لوله اتصالات، فولاد، ورق، رنگ و پوشش، جوش و برش، عایق و نسوز، بازرگانی حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، حمل و نقل، بانک‌ها و … به نمایش خواهند گذاشت.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.