تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 می 2024 - 12:59
کد خبر : 10264

رحیم سرهنگی در گفتگو با اصحاب رسانه مطرح کرد:

دلایل ممنوعیت فعالیت دی جی‌ها در مراکز پذیرایی کیش

دلایل ممنوعیت فعالیت دی جی‌ها در مراکز پذیرایی کیش

رحیم سرهنگی گفت: ویژگی بارز جزیره کیش آرامش است و این مهم را به عنوان نمادی برای جذب گردشگر تقویت خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» ، با استناد به ستاد مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب کیش مبنی بر جمع آوری و ممنوعیت فعالیت دی جی(موسیقی الکترونیک) در مراکز پذیرایی، جلسه بررسی این

رحیم سرهنگی گفت: ویژگی بارز جزیره کیش آرامش است و این مهم را به عنوان نمادی برای جذب گردشگر تقویت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» ، با استناد به ستاد مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب کیش مبنی بر جمع آوری و ممنوعیت فعالیت دی جی(موسیقی الکترونیک) در مراکز پذیرایی، جلسه بررسی این مهم جهت تنویرافکار عمومی با حضور مدیرعامل سازمان منطفه آزاد کیش، سرپرست معاونت گردشگری این سازمان، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی و رئيس پليس اداره نظارت بر اماکن عمومی كيش و رئیس و اعضا جامعه مراکز پذیرایی و اصحاب رسانه صبح سه شنبه 18 اردیبهشت در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد.

در این جلسه رحیم سرهنگی با بیان این که به اذعان تمام گردشگران داخلی و خارجی، آرامش حاکم بر کیش یکی از دارایی ها و ویژگی اصلی این جزیره است؛ گفت: جزیره کیش به گردشگران این امکان را می دهد که به دور از هیاهوی شهرها و ترافیک، از سکوت و آرامش و هوای پاک لذت ببرند از اینرو این خصیصه، کیش را به عنوان برندی خاص در منطقه مشهور و مطرح کرده است.

وی ادامه داد: تصویر اصلی که از جزیره کیش در نزد گردشگران داخلی، خارجی و ساکنان آن در ذهن ها متبادر می شود؛ آرامش و سکوت آن است و اگر این دارایی را برای آیندگان حفظ نکنیم؛ اهرمی برای توسعه کیش باقی نمی ماند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: پایه و اساس برنامه ریزی این سازمان برای جذب گردشگر داخلی و خارجی با توجه به قوانین حاکم بر کشور، معطوف به تصویر سازی و معرفی آرامش کیش به عنوان یک برند، در مقایسه با سایر شهرهای ساحلی همچون دبی، مسقط، شرم الشیخ و استانبول و برخی شهر های ساحلی کشورهای دیگر است.

رحیم سرهنگی با اشاره به نامه ممنوعیت فعالیت دی جی(موسیقی الکترونیک) در مراکز پذیرایی کیش گفت: تعداد کمی از مراکز پذیرایی با ایجاد رقابت ناسالم و ایجاد فضایی که سرو غذای باکیفیت در اولویت های آخر آنان قرار دارد؛ فضایی را ایجاد کردند که با قوانین و مقررات کشور، آرامش حاکم بر کیش و نیز نوع کاربری مراکز پذیرایی منافات دارد.

وی با استقبال از ترویج موسیقی سنتی و استفاده از آن در مراکز پذیرایی تاکید کرد: شاهد فعالیت بهترین مراکز پذیرایی در کیش هستیم و این بدترین نوع رقابت است که تعداد انگشت شماری از رستوران ها با تغییر کاربری غیر مجاز و دور از شان و شرع، اقدام به جذب گردشگر می کنند.
وی از عزم جدی سازمان منطقه آزاد کیش در مقابله با رقابت ناسالم در بین صنوف خبر داد و خاطر نشان کرد: هر اقدامی که چهره جزیره کیش را مخدوش کند و باعث بی اثر کردن مزیت های رقابتی و نارضایتی گردشگر شود؛ با آن مقابله خواهیم کرد؛ هر چند که این مهم منجر به هزینه شود.

سرهنگی تاکید کرد: اقدامات اصلاحی را در زمینه های مختلف با همکاری صنوف کیش در دستور کار داریم که محقق شدن آن رضایت و جذب گردشگر بیشتر را به همراه خواهد داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.