تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آوریل 2024 - 7:53
کد خبر : 8990

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی:

رئیسی،دستور احصای قوانین مخل کار مناطق آزاد را صادر کرد

رئیسی،دستور احصای قوانین مخل کار مناطق آزاد را صادر کرد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه امسال شاهد اصلاح قوانین و مشکلات پیش پای مناطق آزاد و ویژه خواهیم بود، گفت: رئیس جمهور در نشستی با مسئولان مناطق آزاد و ویژه کشور دستور احصای قوانین مخل کار مناطق را صادر کرده است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه امسال شاهد اصلاح قوانین و مشکلات پیش پای مناطق آزاد و ویژه خواهیم بود، گفت: رئیس جمهور در نشستی با مسئولان مناطق آزاد و ویژه کشور دستور احصای قوانین مخل کار مناطق را صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» عبدالملکی با بیان اینکه ۲۸ کارگروه برای این منظور ایجاد شده است، گفت: این کارگروه ها ریز به ریز قوانین و موانع را احصا کرده اند تا آنهایی که مصوبه هیات دولت هستند در دولت اصلاح شوند و آن دسته از قوانین که مصوب مجلس هستند در لایحه ای به مجلس ارسال شود.

وی با بیان اینکه موانعی بر سر راه مناطق آزاد و ویژه قرار دارد که با فلسفه و اساس این مناطق در تضاد است و باید برطرف شود، گفت: عزم جدی از سوی دولت برای اصلاح موانع در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۳ سال اعتلای مناطق آزاد و ویژه خواهد بود چرا که عزم جدی برای برطرف کردن مشکلات وجود دارد، تاکید کرد: با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری مشارکت مردم در مناطق آزاد و ویژه به خصوص در زمینه سرمایه گذاری، افزایش خواهد یافت که در این زمینه پیگیری هایی به خصوص در حوزه بورس صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.