تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 آوریل 2024 - 7:19
کد خبر : 9599

بانک مهر ایران:

زنان خانه‌دار وام 300 میلیون تومانی دریافت می‌کنند

زنان خانه‌دار وام 300 میلیون تومانی دریافت می‌کنند

بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این

بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت ۳۶ ماه اقساط آن را بپردازند.

با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه ۳ میلیون و ۳۰ هزار و ۳۰۳ تومان قسط بدهند. کل سود این وام به ۸ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از مصوبه دولت برای اعطای وام و تسهیلات به زنان سرپرست خانوار دهک های یکم تا پنجم خبر داد.

«انسیه خزعلی» ا بیان لایحه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار به آیین‌نامه ای ختم شده است، گفت: در همین راستا پنجره واحدی و سامانه ای برای آن تعیین شد تا از طریق این سامانه همه خدمات و حمایت های زنان سرپرست خانوار به صورت یکپارچه صورت بگیرد و وضعیت زنان‌سرپرست خانوار بهتر رصد شود تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.

وی ادامه داد: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک ها موظف هستند که از سوی دولتف ضمانت زنان سرپرست خانه دار را اعمال کنند و تسهیلات را در اختیار زنان سرپرست خانوار دهک های ۱تا ۵ قرار دهند.

خزعلی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل مساله لایحه امنیت زنان بوده که بعد از ۱۲ سال در این مجلس به نتایجی رسید اگرچه نهایی نشده ولی مراحلی را طی کرده و امیدواریم بهتر از این پیش برود.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: در برنامه هفتم هم شرایط خوبی برای زنان پیش‌بینی شده است که امیدواریم آن هم به مرحله نهایی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.