تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فوریه 2024 - 6:38
کد خبر : 7496

طبق نظرسنجی های انجام شده توسط دستگاه‌های متولی؛

سیستان و بلوچستان جز سه استان برتر کشور در زمینه مشارکت انتخاباتی

سیستان و بلوچستان جز سه استان برتر کشور در زمینه مشارکت انتخاباتی

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:طبق نظرسنجی های انجام شده توسط دستگاه‌های متولی، سیستان و بلوچستان در زمینه مشارکت جز سه استان برتر کشور پیش بینی شده است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رضا شریفی روز دوشنبه در آیین تجلیل از ایثارگران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: علمای شیعه و سنی سیستان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:طبق نظرسنجی های انجام شده توسط دستگاه‌های متولی، سیستان و بلوچستان در زمینه مشارکت جز سه استان برتر کشور پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رضا شریفی روز دوشنبه در آیین تجلیل از ایثارگران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان مصمم هستند که انتخابات ۱۱ اسفند در استان پرشور برگزار شود.

وی افزود: جلسات متعددی با اقشار مختلف از جمله بانوان تأثیر گذار، رای اولی ها، دانشجویان، احزاب و … برای افزایش مشارکت و ایجادشور انتخاباتی برگزار شده است.
وی بیان کرد: جلسات آموزشی و توجیهی نامزدهای انتخاباتی در زمینه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی با هیات های اجرایی و نظارت در حوزه های انتخابیه استان برای کاهش تخلفات و افزایش میزان سلامت انتخابات برگزار شد.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: همایش خوبی با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و اقشار مختلف جامعه تحت عنوان همایش «انتخابات مظهر اقتدار و وحدت ملی» برگزار کردیم که پس از آن معاون وزیر کشور مدل اجتماعی سیستان و بلوچستان مبنی بر “هر طایفه یک ستاد انتخابات” را در جلسات مختلف پیشنهاد داد که این مدل به کلید واژه ثابت استان های تلفیقی و ترکیبی عمدتا مرزی تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: در کمیته ها و ستادهای مختلف جزئی ترین مسائل اندیشیده شده و با برگزاری مانورهای منظم، تلاش داریم انتخابات را در صحت، سلامت و امنیت برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب فرمودند هر فردی در هر جایگاهی که تریبون، ظرفیت و توانی دارد در کنار تمام کم و کاستی ها، با حضور پای صندوق‌های رای نشان دهیم که کشور و نظام را دوست دارین و به آرمان های شهدا پایبندیم.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان یادآور شد: گفتمان جاری به این سمت سوق پیدا کرده که همه ظرفیت‌ها و لایه های اجتماعی را پای کار بیاوریم تا یک حضور حماسی را رقم بزنیم.
وی اضافه کرد: با آموزش صحیح، انسجام و هم افزایی انتخاباتی پرشور، منسجم و در امنیت کامل برگزار می کنیم که برگ زرین دیگری دردفتر افتخارات استان ثبت شود.
شریفی ادامه داد: مدیون این مردم هستیم که مسئولانه درمیدان های حماسی و ملی حضور پیدا می کنند، بنابراین باید خودمان را موظف بدانیم به شکرانه اعتماد و امید مردم، انتخاباتی سالم و بدون شائبه برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه اعتماد و همدلی خوبی میان هیات اجرایی و نظارت استان وجود دارد، تاکید کرد: کوچکترین انحرافی از معیار را نمی‌پذیریم و بدون تعارف با تخلفات انتخاباتی برخورد می کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود./وزارت کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.