تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 فوریه 2024 - 7:12
کد خبر : 6676

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی:

صندوق انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ما است

صندوق انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ما است

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت:صندوق انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ما است که در آن صندوق رد پای مردم را در حاکمیت می بینیم از انتخابات شوراها گرفته تا انتخاب نمایندگان و مجلس خبرگان رهبری. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» محمد علی محسنی بندپی  ضمن تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت:صندوق انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ما است که در آن صندوق رد پای مردم را در حاکمیت می بینیم از انتخابات شوراها گرفته تا انتخاب نمایندگان و مجلس خبرگان رهبری.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» محمد علی محسنی بندپی  ضمن تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات 1402 گفت: ما انتخابات را فقط به عنوان یک صندوق برای فرستادن گروهی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان و در انتخابات‌های دیگر برای تعیین رئیس جمهور نباید ببینیم.

وی افزود: ما به هر قیمتی باید صندوق رأی را که بزرگترین دستاورد انقلاب ما است حفظ کنیم. مشارکت مردم در تصمیم سازیهای کلان کشور توسط همین صندوق آراء است، صندوق رأی، صندوق بیعت ما با شهیدان است. صندوق رأی صندوق وحدت، صندوق ولایتمداری و ولایت پذیری و صندوق تعهد ما نسبت به جوانان و اشتغال و ازدواج آنها است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هر ایرانی هر نگاه، هر اندیشه و هر ایده ای که دارد و ایران را دوست دارد باید در پای صندوق رأی حاضر شود.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد پشتوانه دولت و مجلس پشتوانه محکمتری خواهد بود و این حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

وی با اشاره به اظهار نظر اخیر آذر منصوری که گفته بود (ما در کنار مردم در انتخابات شرکت نمی کنیم) افزود: ایشان در کنار مردم در انتخابات شرکت نمی کنند اما میلیونها نفر دیگر در کنار مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.