تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 آوریل 2024 - 8:25
کد خبر : 9901

با هدف راهنمایی فعالان اقتصادی جهت دریافت مجوز کسب وکار؛

میز خدمت حدف مجوزهای کاغذی در اکسپو برپا شد

میز خدمت حدف مجوزهای کاغذی در اکسپو برپا شد

از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه ایران اکسپو، میزخدمتی با هدف راهنمایی فعالان اقتصادی جهت دریافت مجوز کسب وکار و حذف مجوزهای کاغذی برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار از امروز 11 اردیبهشت ماه سالن 38b غرفه 7 با برگزاری میزخدمت در

از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه ایران اکسپو، میزخدمتی با هدف راهنمایی فعالان اقتصادی جهت دریافت مجوز کسب وکار و حذف مجوزهای کاغذی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار از امروز 11 اردیبهشت ماه سالن 38b غرفه 7 با برگزاری میزخدمت در غرفه سازمان سرمایه‌گذاری‌ و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران نمایشگاه ایران اکسپو، پاسخگو و راهنمای فعالان اقتصادی برای دریافت مجوزهای کسب و کار و تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا خواهد بود.

شایان ذکر است تا اوایل اردیبهشت ماه، بیش از یک میلیون و پانصدهزار مجوز کسب‌وکار بدون حضور و به صورت کاملا برخط از مسیر درگاه ملی مجوزها صادر شده است.

نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که از 8 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

از سوی وزارت اقتصاد نیز سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، به منظور تسهیل‌کننده ارتباط سرمایه‌پذیران داخلی با سرمایه‌گذاران خارجی، در نمایشگاه اکسپو ایران تلاش دارد تصویر روشن و شفافی از توان جذب سرمایه اقتصاد ایران ارائه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.