تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آوریل 2024 - 7:12
کد خبر : 8926

نحوه دریافت وام «سپاس سپهر» بانک صادرات

نحوه دریافت وام «سپاس سپهر» بانک صادرات

مشتریان بانک صادرات که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، امکان تقاضا برای وام «سپاس سپهر» را خواهند داشت. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بدون سود است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی، بدون سود و با کارمزد چهار درصد این مجموعه هستند کافی

مشتریان بانک صادرات که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، امکان تقاضا برای وام «سپاس سپهر» را خواهند داشت. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بدون سود است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی، بدون سود و با کارمزد چهار درصد این مجموعه هستند کافی است مبلغ ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده و باید ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا افراد باید حتما مدت دو تا ۱۲ ماه خواب سپرده نیز داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد به منظور بازپرداخت این وام ۳۶ ماه فرصت دارند.

با توجه به شرایط ذکر شده و مدت زمان پرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط به ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان می‌رسد و کل سود این مبلغ تسهیلات نیز ۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان می‌رسد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.