تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2024 - 12:02
کد خبر : 9187

به مناسبت روز جهانی بناهای تاریخی ایران؛

نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران در عمارت مسعودیه برگزار می شود

نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران در عمارت مسعودیه برگزار می شود

خدایا چنان کن سرانجام کار                   تو خوشنود باشی و ما رستگار به‌مناسبت روز بناهای تاریخی در روز ۲۹ فروردین نمایشگاه گروهی از هنرمندان مجموعه خانه دل افکن در عمارت مسعودیه میراث فرهنگی برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» این نمایشگاه با رویکرد معرفی

خدایا چنان کن سرانجام کار

                  تو خوشنود باشی و ما رستگار
به‌مناسبت روز بناهای تاریخی در روز ۲۹ فروردین نمایشگاه گروهی از هنرمندان مجموعه خانه دل افکن در عمارت مسعودیه میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» این نمایشگاه با رویکرد معرفی بناهای تاریخی وکمک به بازسازی این بناها و کاروانسراها برگزار می‌شود و ثبت بیشتر این بناها از طریق نمایشگاههای مجموعه خانه هنردل افکن ،انجام می‌شود . در این نمایشگاه،زمان ،فضا،وهنر را در مجموعه مسعودیه به نمایش در می اوریم.
برپایی این نمایشگاهها پلی برای ارتباط بین گذشته و حال،تاریخ وهنر،فرهنک غنی کشور مان میباشد .
مدیر مجموعه هنری دل افکن، با قدردانی از همراهی و حمایت های صندوق توسعه و احیا اظهار داشت: به‌مناسبت روز بناهای تاریخی در روز ۲۹ فروردین نمایشگاه گروهی از هنرمندان مجموعه خانه دل افکن را در مجموعه تاریخی مسعودیه خواهیم داشت
که رویکرد اصلی آن معرفی بناهای تاریخی وکمک به بازسازی این بناها و کاروانسراها و ثبت بیشتر این بناها است.
مریم دل افکن با بیان اینکه برپایی این نمایشگاهها پلی برای ارتباط بین گذشته و حال،تاریخ وهنر،فرهنک غنی کشور مان است تصریح کرد: امیدواریم باکمک هنرمندان مجموعه خانه هنردل افکن برگی از افتخاراتمان را ورق بزنیم وبه علاقمندان کمک کنیم تا درک عمیق تری از هنر را دریابند.
دل افکن به جزییات برگزاری نمایشگاه گروهی جمعی از هنرمندان این مجموعه هنری با عنوان بناهای تاریخی ایران اشاره کرد و افزود: علاقه مندان به هنر و بناهای تاریخی می توانند روز های 30 و 31 فروردین ماه از ساعت 11 تا 17 با مراجعه به مجموعه تاریخی مسعودیه واقع در میدان بهارستان خیابان ملت مراجعه و از آثار هنرهای به نمایش گذاشته شده بازدید کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.