تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 دسامبر 2023 - 16:03
کد خبر : 5184

همایش شکست های طلایی در برج میلاد تهران برگزار شد

همایش شکست های طلایی در برج میلاد تهران برگزار شد

سخنرانان این همایش دکتر احمد حلت ، دکتر مهدی صفایی ، بابک بختیاری ، امیر مهدی سادات اعلایی ، ایمان سرورپور ، دکتر مهدی نشاط ، رنه سینانی ، دکتر کامبیز یوسفی ، دکتر محمد فرجی و احمدرضا شجاعی بودند که هر یک در 15 دقیقه به انتقال دانش و تجربه خود در زمینه های

سخنرانان این همایش دکتر احمد حلت ، دکتر مهدی صفایی ، بابک بختیاری ، امیر مهدی سادات اعلایی ، ایمان سرورپور ، دکتر مهدی نشاط ، رنه سینانی ، دکتر کامبیز یوسفی ، دکتر محمد فرجی و احمدرضا شجاعی بودند که هر یک در 15 دقیقه به انتقال دانش و تجربه خود در زمینه های مختلف کسب و کار و زندگی پرداختند.

تنوع سخنرانان موجب شد که مدعوین این همایش هر یک میوه ای از این باغ برداشته و با کوله باری از انگیزه و آموزش های مفید و کاربردی این سمینار را ترک کردند.

در پایان تندیس شکست های طلایی توسط آقایان بهروز فروتن ، ایرج جمشیدی و حسین میرزا جمشیدی به اساتید و اسپانسرهای این برنامه تقدیم شد.

به گفته علی جمشیدی بنیان گذار برنامه شکست های طلایی اینگونه همایش ها و سمینارها قرار است در سراسر کشور برگزار شود.

لازم به ذکر است برنامه شکست های طلایی حدود 5 سال است که توسط علی جمشیدی تهیه و اجرا میشود و در پلت فرم های مختلف همچون آپارات ، یوتیوب و اینستاگرام منتشر می گردد.

علی جمشیدی خالق این برنامه پیش از این سابقه 18 سال مدیریت اجرایی در روزنامه اقتصادی آسیا را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

شکست های طلایی تنها برنامه رسمی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در حوزه مدیریت و کارآفرینی کشور تولید می شود و به دلیل جنبه های مختلف آموزشی و انگیزشی که دارد تاثیرات شگفت انگیزی را در مخاطبان و علاقمندان خود ایجاد کرده است.

این برنامه دارای تیک سبز آپارات است و جزء برنامه های پر مخاطب شبکه های اجتماعی به شمار می رود.

 

 

همایش شکستهای طلایی

همایش شکستهای طلایی

همایش شکستهای طلایی

همایش شکستهای طلایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.