تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 فوریه 2024 - 7:53
کد خبر : 7673

با حضور جمعی از فعالان و چهره‌های شاخص؛

افتتاح سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی

افتتاح سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی

سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی صبح امروز با حضور جمعی از فعالان و چهره‌های شاخص این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت، شرکت‌ها و فعالان مختلف صنعت نمایشگاهی از جمله

سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی صبح امروز با حضور جمعی از فعالان و چهره‌های شاخص این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت، شرکت‌ها و فعالان مختلف صنعت نمایشگاهی از جمله برگزارکنندگان، غرفه‌سازان، مراکز نمایشگاهی انجمن ها و تشکل ها و فعالان رسانه حضور دارند و به ارائه دستاوردها و خدمات خود به بازدیدکنندگان می‌پردازند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، که با حضور مقامات دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، بر نقش مهم صنعت نمایشگاهی در توسعه اقتصادی کشور تأکید شد.

همچنین در جریان برگزاری این نمایشگاه، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی با هدف ارتقای دانش و مهارت فعالان صنعت نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۳ تا ۶ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند./اخبار نمایشگاه ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.