تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 فوریه 2024 - 6:58
کد خبر : 7563

در نمایشگاه گلفود چه می‌گذرد؟

تجارت واقعی غذا در نمایشگاه گلفود دبی

تجارت واقعی غذا در نمایشگاه گلفود دبی

نمایشگاه گلفود دبی مشهورترین رویداد بین‌المللی است که بر فرآوری غذا و نوشیدنی در منطقه MEASA تمرکز دارد. این نمایشگاه تجاری فرصتی عالی برای معرفی و تبلیغ محصولات جدید بازار را ارائه می‌دهد و رشد به شرکت‌های جدید در حال ظهور در صنعت کمک می‌کند. به گزارش خبرنگار اعزامی «مناطق آسیا» به دبی، نمایشگاه گلفود


نمایشگاه گلفود دبی مشهورترین رویداد بین‌المللی است که بر فرآوری غذا و نوشیدنی در منطقه MEASA تمرکز دارد. این نمایشگاه تجاری فرصتی عالی برای معرفی و تبلیغ محصولات جدید بازار را ارائه می‌دهد و رشد به شرکت‌های جدید در حال ظهور در صنعت کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی «مناطق آسیا» به دبی، نمایشگاه گلفود 2024 در تاریخ 19 الی 23 فوریه مصادف با 30 بهمن تا 4 اسفند 1402 در شهر زیبای دبی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تجارت واقعی غذا اتفاق می‌افتد و به نظر می‌رسد ایده‌های این دوره متفکرانه‌تر و خلاقانه‌تر از دوره‌های قبلی است. این نمایشگاه 5 روزه فرصت مناسبی برای تامین کنندگان، توزیع‌کنندگان و خرده فروشان موادغذایی فراهم کرده است که بتوانند با هم ارتباط برقرار کننده و تجارت خود را گسترش دهند. معمولا جدیدترین ایده‌ها و تولیدات موادغذایی به نمایش در می‌آید.

Gulfood دبی شامل هشت بخش غذا و نوشیدنی است که گوشت، لبنیات و محصولات ارگانیک با کیفیت بالا را از تامین کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان ملی و بین المللی ارائه خواهد کرد. شرکت‌کنندگان می‌توانند در مستر کلاس‌های مختلف آشپزی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود، شرکت کنند و از رویدادها و مراسم‌های دیگر مانند میز برتر، تجارت الکترونیک، گلفود صفر زباله، طعم‌های جهان و جام آبجو و نوشیدنی‌های متفاوت بازدید نمایند.

این نمایشگاه همچنین میزبان مراسم افتخاری، از جمله جوایز نوآوری و برنامه استارت‌آپ است که کنفرانس‌هایی را با موضوعات آموزش ضرورت صنعت ارائه می‌دهد. گلفود از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۸۷ تاکنون، بزرگترین رویداد سالانه منبع یابی F&B (مخفف کلمه‌‌های food and beverage) در سطح جهان است که متخصصان F&B (f&b به معنای غذا و نوشیدنی) را برای ۵ روز نمایش، بحث و تبادل نظر و معاملات تجاری گرد هم می‌آورد. بیش از ۵۰۰۰ شرکت محصولات و خدمات خود را در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی (DICEC) به نمایش می‌گذارند.

هشت بخش اصلی نمایشگاه گلفود دبی، تصویری جهانی از صنعت را نشان می‌دهد. شرکت کنندگان در زمینه نوشیدنی‌ها، لبنیات، چربی‌ها و روغن‌ها، سلامت، تندرستی و کم مصرف کردن گوشت و مرغ، برندهای پاور، حبوبات، غلات و همچنین غذاهایی با استاندارد جهانی از آخرین دستاوردها استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، Gulfood دارای ویژگی برجسته مانند Discover Zone برای محصولات اخیراً معرفی شده، YouthX و Gulfood Innovation Summit است. این اجلاس به موضوعاتی مانند غذای‌های جدید در آینده، صدور مجوز، چشم انداز بازارهای خارجی، فناوری جدید و رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته گلفود دبی کنفرانس Gulfood Inspire با بیش از ۲۰۰ سخنران و پنج روز پر محتوای جذاب و ضروری برای جامعه شرکت‌های غذا و نوشیدنی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.